Lena Schiza

Personal Trainer

[email protected] Everywhere around Athens, Greece Mon - Sat 9.00 - 21.00
Follow Us
Image Alt

Fitcode by Zena

b

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΤΡΩΜΕ

Σύμφωνα με τον Ιπποκράτη “Φάρμακο σας ας γίνει η τροφή σας κι η τροφή σας ας γίνει το φάρμακο σας”. Η personal trainer Λένα Σχίζα αφορμόμενη από το ανωτέρω μας εξηγεί γιατί το “Είμαστε ό,τι τρώμε” δεν αποτελεί έναν ακόμη μύθο. Κατανοώντας την ουσία της φράσης του Ιπποκράτη, μπορούμε να διαπιστώσουμε τη σημασία που έχει η τροφή για τον οργανισμό μας, η οποία επηρεάζει και επιδρά, τόσο για τη σωματική, όσο και για την ψυχική μας υγεία. Ας αναλύσουμε παρακάτω κάποια στοιχεία της διατροφής και πώς μας επηρεάζουν.

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ

Ο πιο σημαντικός παράγοντας για μία ισορροπημένη διατροφή είναι οι συνήθειες και τι καταναλώνουμε καθημερινά και όχι τι θα καταναλώσουμε μία ημέρα μέσα στην εβδομάδα που θα βγούμε με τους φίλους μας. Καλό θα είναι να είμαστε προσεκτικοί σχετικά με τα τρόφιμα που έχουμε στο σπίτι μας, καθώς εκεί γίνονται τα σημαντικότερα λάθη. Πρέπει να δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στα προϊόντα που αναφέρουν ότι έχουν λίγα λιπαρά ή καθόλου ζάχαρη και πάντα να διαβάζουμε τις ετικέτες τους, γιατί κρύβουν εκπλήξεις. Επιλέγουμε την τροφή μας πάντοτε σύμφωνα με διατροφικούς παράγοντες, έχοντας ποικιλία και χρώμα στο φαγητό μας κι αποφεύγοντας να παραλείπουμε γεύματα, ώστε να έχουμε έλεγχο στις ποσότητες που καταναλώνουμε. Πάντα φροντίζουμε να τρώμε αργά, μασώντας πολλές φορές και να πίνουμε άφθονο νερό.

ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Σημαντικές σε ένα τρόφιμο δεν είναι μόνο οι θερμίδες, αλλά εξίσου μεγάλη βαρύτητα έχει η διατροφική του αξία, τι προσφέρει δηλαδή στον οργανισμό μας. Επιλέγουμε πιο φυσικά τρόφιμα τα οποία αργούν, σε σύγκριση με τα επεξεργασμένα, να αποθηκευτούν στον οργανισμό μας, με αποτέλεσμα να καθυστερεί το αίσθημα της πείνας αλλά και η άμεση εναπόθεση τις τροφής στις λιποαποθήκες του σώματος. Επίσης, προτιμούμε μία διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες (λαχανικά, φρούτα, ζυμαρικά ολικής), άπαχες πηγές πρωτεΐνης (άπαχο κρέας, ψάρι, γιαούρτι) και από λίπη τίποτα καλύτερο από ελαιόλαδο.

ΚΟΡΕΣΜΕΝΑ ΛΙΠΑΡΑ ΚΑΙ ΖΑΧΑΡΗ

Είναι πολύ σημαντικό να αποφεύγουμε τα κορεσμένα λιπαρά, τα οποία είναι υπεύθυνα για την αυξημένη χοληστερίνη και να επιλέγουμε τρόφιμα που περιέχουν ακόρεστα λίπη, όπως φυτικά έλαια, και λιπαρά ψάρια. Επιλέγουμε άπαχα κομμάτια κρέατος και αφαιρούμε το ορατό λίπος. Μειώνουμε τα αναψυκτικά, τα αλκοολούχα ποτά και τα γλυκά, τα οποία περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα και προτιμούμε αυτά που βρίσκονται φυσικά σε τρόφιμα, όπως τα φρούτα. Οι ετικέτες των τροφίμων μπορούν να βοηθήσουν για να τα ξεχωρίσουμε, είναι μία διαδικασία που πρέπει να την κάνουμε μέχρι να αποκτήσουμε κριτική ικανότητα. Τα τρόφιμα αυτά είναι οι συνήθεις ύποπτοι για την αύξηση του σωματικού βάρους.


Αξίζει να θυμόμαστε ότι, όπως συνηθίζουμε να τρώμε ανθυγιεινά έτσι συνηθίζουμε να τρώμε και υγιεινά. Για να μας γίνει όμως κάτι συνήθεια απαιτείται χρόνος, τον οποίον αξίζει να διαθέσουμε για την διατροφή μας, μιας και προστατεύουμε την υγεία τη δική μας αλλά και της οικογένειας μας.

Tip: Αποφεύγουμε τις τρεις λευκές σκόνες: αλάτι, ζάχαρη και λευκό αλεύρι.

“Δημοσιεύτηκε στο Capital.gr 26/11/2019 – Είμαστε ό,τι τρώμε”; Τότε, τι να τρώμε για να είμαστε καλά;

“Δημοσιεύτηκε στα  Kythiriaka.gr – Είμαστε ό,τι τρώμε”; Τότε, τι να τρώμε για να είμαστε καλά; 

Lena Schiza, Personal Trainer
(@lena_schiza)

ADD COMMENT