Lena Schiza

Personal Trainer

[email protected] Everywhere around Athens, Greece Mon - Sat 9.00 - 21.00
Follow Us
Image Alt

Fitcode by Zena

b

ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ;

Πολλές φορές έχουμε πάρει την απόφαση να ξεκινήσουμε γυμναστική ή κάποιο είδος άσκησης, αλλά συναντάμε πρόβλημα στο να αποφασίσουμε τι μας ταιριάζει και τι να επιλέξουμε. Στην απόφαση αυτή θα μας βοηθήσει η personal trainer, Λένα Σχίζα.

Έχοντας κάνει το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα, αυτό της απόφασης να γυμναστούμε, πρέπει πλέον να διακρίνουμε τον χρόνο που είμαστε διατεθειμένοι να αφιερώσουμε στη γυμναστική και το αποτέλεσμα το οποίο επιδιώκουμε (πχ. χαλάρωση κι ευεξία, μυϊκή ενδυνάμωση, χάσιμο λίπους, σύσφιξη κλπ.). Μόλις απαντήσουμε σ’ αυτό, καλό είναι να κάνουμε μια μικρή έρευνα στις κοντινές μας περιοχές και να μελετήσουμε τις επιλογές που έχουμε. Οι επιλογές είναι αρκετές κι όλες έχουν κάτι θετικό να μας προσφέρουν, οπότε είναι στο χέρι μας να βρούμε τι είναι αυτό που μας ταιριάζει. Ας δούμε παρακάτω κάποιες από τις επιλογές που εύκολα συναντάμε σχεδόν σε κάθε γειτονιά.

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

Είναι η επιλογή με το πιο ευέλικτο ωράριο, απευθύνεται σε όποιον θέλει να κάνει αεροβική γυμναστική σε κλειστό χώρο, καθώς και ασκήσεις με αντιστάσεις, ώστε να χάσει λίπος και παράλληλα να αποκτήσει μυϊκή μάζα.

ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ

Σε αντίθεση με την εικόνα που έχουμε ήδη σχηματίσει στο μυαλό μας, οι πολεμικές τέχνες έχουν αρκετά πλεονεκτήματα που έχουν να κάνουν κυρίως με την πνευματική δύναμη, την πειθαρχία και την επιμονή. Βελτιώνουν τη φυσική κατάσταση, παίζουν σημαντικό ρόλο στον έλεγχο του βάρους και μας γεμίζουν αυτοπεποίθηση.

CROSSFIT

Το crossfit είναι ένα είδος λειτουργικής προπόνησης στην οποία χρησιμοποιούνται πολυαρθρικές ασκήσεις ενώ συνδυάζει και αερόβιο πρόγραμμα. Μια προπόνηση, ανάλογα το επίπεδο, μπορεί να περιλαμβάνει από απλές ασκήσεις έως και άρση βαρών, ενώ μπορεί να περιέχει σπριντ αλλά και τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων. Τα αποτελέσματα είναι αύξηση μεταβολισμού, αύξηση αντοχής και δύναμης.

PILATES

Οι pilates είναι μια μέθοδος σωματικής εκγύμνασης και λειτουργικής αποκατάστασης, με σωματικά και πνευματικά οφέλη. Αναπτύσσεται η ελαστικότητα, η δύναμη, η μυϊκή τόνωση και βελτιώνεται η στάση του σώματος. Το σώμα αποκτά ισορροπία και αρμονία, ενώ βοηθάει στην αυτοσυγκέντρωση και τη σωστή αναπνοή.

YOGA

Έχοντας ως στόχο την αυτοσυγκράτηση, την πνευματική διαύγειά και την ενδυνάμωση του σώματος, η yoga βελτιώνει την ευλυγισία, την ισορροπία και την στάση του σώματος. Μειώνει την αρτηριακή πίεση και αντιμετωπίζει τα προβλήματα ψυχικής υγείας που προκαλεί ο πιεστικός δυτικός τρόπος ζωής.

ΧΟΡΟΣ

Εκτός από την βελτίωση της φυσικής κατάστασης, ο χορός βοηθάει στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος και καθαρίζει την περίσσεια υγρών και τοξινών. Μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτά τα οφέλη είτε μόνοι μας είτε κάνοντας εξάσκηση με άλλους.

Η γυμναστική δεν έχει φύλο και ηλικία, απευθύνεται σε όλους κι είναι απαραίτητη τόσο για το σώμα όσο και το πνεύμα μας. Όποιο είδος γυμναστικής και να επιλέξουμε, σίγουρα θα βγούμε κερδισμένοι από την ενασχόληση μας μ’ αυτό. Φυσικά, το νόημα δεν είναι να προβούμε σε ακρότητες (πχ.μια έγκυος να ξεκινήσει βάρη), αλλά με σωστή καθοδήγηση στην προπόνηση, ακόμα κι ένας ηλικιωμένος ή κάποιος με μυοσκελετικά προβλήματα μπορεί να κάνει ό,τι τον ευχαριστεί.

Σχεδόν όλοι οι χώροι μας δίνουν την επιλογή για μία δοκιμαστική προπόνηση, οπότε βρες κι εσύ αυτό που σε εκφράζει και σε ικανοποιεί. Δεν έχεις τίποτα να χάσεις, παρά να δοκιμάσεις!!

Lena Schiza, Personal Trainer
(@lena_schiza)

ADD COMMENT